Search This Blog

Apr 19, 2012

kan hensem abg pakai serban tu..

alahai sayang... sejuk mata mandang... tak taw plak incik tunang saya nampk hensem bila berkopiah berserban..hihihi
abg x penah cite pn kat saya pasal gambau ni... tup2 kuar kat FB..terkejut saya taw!hahahahah


 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

























>>>>>>>>>>>>>>>>>>
alamakkk skali tersilap orang lah ! wakakakakka agak poyo entry aku kali ni... harap maap.. gambau diatas tidak ada sebarang kena mengena dengan incik tunang saya iaitu incik fuzi hassan.... gambau tersebut adalah bukan milik tunang saya...tetapi milik seorg yang tidak dikenali sgt namanya... wakakakakkakakakaa...

takdelah...korang yang bace entry ni jgn termuntah lak kang ckp aku ni ngade2 la, gedik la bagai.. sume ni sekadar gurauan bayangan jek hehehe
tapi bagi aku..aku kenal siapa dan camne tunang aku..dan dgn yakin nye..aku admit ada sedikit keseirasan disitu *gambau tu* especially tang senyuman dia ngn mata dia yg terkatup time senyum hahaha aku taw la penah tgk tunang aku senyum kambing camni sbb tu ada iras2 cikit... hhihihi


tapi maap lah.. xde lak gambau yang nk dicomparekan tu..sbb time dia senyum tu aku takde lak amik pic..hhihihi

sesungguhnya..entry ini dibuat atas dasar kesukaan pada aktor tersebut dan kesayangan yg amat pada incik tunang saya...

p/s: abg tgk ni jgn kembang idong lak taw.. hihi love u incik Fuz!

2 comments:

surat-surat untuk ku... hihi