Search This Blog

Apr 1, 2012

kan bagus kalau ada sayap boleh terbang...

i care because i love

 assalam... 

hari ahad yang agak panjang bagi aku... boring kat ofis.. keje pn tak brapa nk byk sgt..
ditambahkan lagi dgn masalah negara dunia ke 3 apabila perkara yang slalunya ok dah jadi tak ok..
bengang taw x! terasa mcm nak pegi bakar je mereka2 dan sekutunya... memang betul la org kata jangan bagi muka pada bangsa penjajah neh...bodo!tp org bangsa kita sendiri mana nk tolong bangsa sendiri..taw nak cekik org sndiri nak tindas org bangsa seagama sendiri... bangang pnya org! takpe skrg hari dorg.. esok2 Allah tu maha Adil.

dalam ketidakpuasan hati, time ni jgk lah masalah kesihatan datang say hi... good sgt kan.. dgn kepala sakit, blakang pn sakit tahap kuasa 1000 (bak kata mr fuz) aku gagahkan gak keje arini... tp arini mood aku tersangt lah tak OK! sebab..byk sebab..antaranya sebab masalah negara aku ckp tadi..pastu sebab aku tak brapa sihat..pastu sebab keje...pastu sebab rindu.erkk rindu pd mr fuz pn termasuk gak sbb aku dah angau skrg ni... huhuu..iskkkkk

nak pulak mr fuz aku skrg x sihat.. eee degil la dia ..aku mintak pegi clinic chk pn tak bape nk dengar sgt..aku dah la jauh..wisau beb kat dia sorg2 kat sana... aku call dari  tgh hari tp x berangkat sbb dia tdo.. aku risau gile dah kalo ada sayap aku dah terbang pegi kat dia bwak dia gi clinik ke spital ke..janji dia dpatkan rawatan n xde pape masalah kesihatan... hurmmmm (oke permintaan tu agak hyperbola) ... bukan sebab nk mengarah tp sbb kerisauan melanda..and dia plak sorg2 iskk...camno nk buek suh dia gi spital tah...aku takut kang melarat nti...adoiiiii syg im worried abt u oke..huhu

nak majuk tadi terus dah x jadi..sbb dia x sihat..aku pn satu..suka sgt pk bukan2.. majuk mukan sebab marah..tp sebab sayang n wisau jek... fuhhh.. 

haihhh masa...cepat lah berlalu.. cepat lah berlalu dan satukan kami... erkkk... insyaAllah... 

p/s: by just risau ..dont want anything bad hapen to u..

No comments:

Post a Comment

surat-surat untuk ku... hihi