Search This Blog

Apr 2, 2012

Jangan Menangis Baby...

Maka pada hari semalam, ketika beta sedang hendak tidur.. terdgr lah jiran sebelah rumah punya radio head yg memasangkan lagu dgn agak kuat ...sehingga mengangu ketenteraman beta untuk tido...
tapi akan demikian...tibe2 kedengaran sebuah lagu yang agak slow moving..eh bukan..slow song yang seingt beta dinyanyikan oleh Safura ngn Oney kot... ermm bukan ape..sume bila dgr lagu ni, mcm kena lak ngn situasi semalam beta yang agak kesuraman gitu... almaklumlah..beta ni amat sentisif dan emo org nya..dan semalam..segala nya macam tak kena.. adakah ianya hanya perasaan beta atau ianya adalah satu kebetulan yg disuratkan? huhh..paham?xpaham? xpe..beta sndiri pn tak paham...
apa yang boleh beta simpulkan disini ialah, selain dari jiran beta yang memasang lagu sekuat gempita dan mengangu tido beta, lagu tersebut juga telah membuatkan beta menangis dan akhirnya lenaku dalam tangisan gitu haaa.. xde lah..gurau jek... xpelah..tanpa melengahkan masa lagi..meh sama2 kita menghayati lirik lagu tersebut yang telah membuatkan beta tersentap smlm..... huhuhuhu

Dont Cry Baby... (terjemahan: Jangan menangis sayang)

Sampainya hati mu 
Buatku tertunggu-tunggu 
Kemana kau sayang 
Tidur malam tak menentu -
Rindu merindu selama ini
Ku takut kan menjadi kenangan

Aku menangis sayang
Bila kau tiada
Tak sanggup rasanya aku
Berjauhan dari mu
Resah hati ku

Jangan menangis sayang
Ku seperti dulu
Rindu ku hanya padamu
Cinta ku hanya untukmu
Buat selamanya

Kalau padi kata padi
Tidak aku tertampi-tampi
Kalau benci kata benci
Tidak aku nanti terus menanti

Berjanjilah kau sayang
Hanya aku di hati mu
Aku dah berjanji hanya kau di hati 



p/s: lagu ni xde ditujukan buat sape2...tp seperti biasa, pesanan khas penaja,,,,by sayang abg sgt2~

No comments:

Post a Comment

surat-surat untuk ku... hihi