Search This Blog

Aug 10, 2011

aku?? kahwin?? Its complicated..


Dear Diary...

sejak akhir2 ni my mom.. umi..sering kali bercakap tentang kawen.. aku pun dah bingung..
selalui tanya pasal hubungan aku dengan dia... umi ckp, "tak elok kawan lama2 sgt...
dah kalau ada rezeki..tahun depan kawen je.... " tersentap kot aku dengar umi ckp camtu..
sebelum ni, umi yang beria2 tak nak aku kawen awl..tungu nti umur 26 lah bagai.,...iskkk

macam mana aku nak ckp kat umi tah.. mgkin pihak aku oke je..tp pihak dia.,,??? cam tak ada pape je... yelah.. baru 2 tahun kot kenal... hmm.. aku malas nak desak or cakp pasal hal ni kat dia..sbb aku tau dia pn kalao cakp pasal ni mesti tak selesa..aku pun,,,, tp sampai bila??? hurmm.. pening lahhh macam ni.... tak fikir kang mmg kena fikir pong... kalo fikir sgt kang org kate apa plak.... aku ngn dia skrg ni pn tak berapa nak kukuh lagi...tak stabil pn lagi.. camne la nak cakap soal kawen lak....hukhukhuk.... bukan tak nak..tapi, hurmmm ITS COMPLICATED oke!

serba tak kena rase sejak smingu dua ni.... dia pn sejak2 Ramadhan, mmg busy sgt2 kot...smpai masa ngn aku pn brapa jam je... tu pn malam... hurmmm sedey...tp dah keje dia..nk wt camne....sejak dia balik kampung aritu..rasa cam lain je.. then lepas tu busy je manjang... aku kena la paham kan???dah nama nye keje...tapi..ermm entahlah...rasa macam sunyi... dia dah la jauh...cakap ngn dia pun jarang.... kalau dapat cakap pn kejap2 je time aku kejut dia bangun sahur... huhuhu aku rindu nak sembang ngn dia...


skrg ni...aku tak tahu nk pikir ape...hmm ape yang jadi in future..aku hadap jelah... smoga Dia berikan aku petunjuk...amin...



p/s: by mtk sorry ek...hukhuk

No comments:

Post a Comment

surat-surat untuk ku... hihi