Search This Blog

Jul 12, 2011

takde mood , and rimas


haah seperti tajuk diatas aku memang tengah tak ada mood, rimas, nk marah, bosan dan annoyed.
kenapa? entah, terlalu banyak faktor2 yang menjadikan aku macam ni..

salah satunya ialah pasal kerja... work load yang semakin bertambah...dengan gaji pulak yang tak berapa xxxxx sangat, aku rasa cam aku wat keje amal kebajikan jek...

keduanye, pasal hamba Allah sorang ni... dlu siap aku jadi follower dia bagai.. tp bila aku nak masuk jalan2 kat blog dia, permission denied lak.. hamba Allah tu kena invited aku baru boleh aku jalan2 kat blog dia... cam hape jek... dlu bukan aku follow die ke ape..now camtu lak...??? bosan ahhhhhh...

seterusnya pasal incik abam aku.... aku windu gile nak jumpa dia kot... tp terpaksa kena sabar lepas raya baru leh jumpa...kadang2 aku tension n tertekan bila ada rakan2 dok post gamba ngn pakwe2 dorg, tunang2 dorg, hubby dorg.... aku iri hati tau... tp aku pasrah je.. kalau ini jalan yang Dia bagi pada aku, sekurang2 nya kami dok jauh dpt mgelakkan dari melakukan perkara2 yang tak diingini..insyaAllah.... tp aku still lagi tak puas hati sbb windu kat dia hhuhu... aku rasa kecik hati bila org lain berbicara tentang kekasih hati mereka..uwaaaaaaaaaaaaa... aku juga punya kekasih hati bah..cuma jauh jek...

pasal bersih pn rimas gak..sebab gile banyak post2 and page2 yang tumbuh lepas perhimpunan bersih tu.... boring duh! nko nak najib turun so that anwar gile tu boleh jadi perdana menteri??? ahhh scumbag ahhh...moron kot kalau plan engkorang camtu... apesal buta hati sgt pn tak tau ar.... banyak kot page2 yang tahape2 mmg semak kan pale otak aku bila aku on fb....tp aku onlie jugak fb sbb mmg dah rutin kot..haihsss tp kejap2 je arr.... keje diutamakan dlu..dah setel sume baru leh online oke..hehehehehe

sedang aku nulis entry ni, tiba2 aku rasa sangat mengantuk... haizzzzzzz lambat lagi nak blik nie...huhuhu.........

No comments:

Post a Comment

surat-surat untuk ku... hihi