Search This Blog

May 5, 2011

Terasa rindu pada kegembiraan...


Dear Diary,

It's been almost 2 months aku dan dia dingin..
tiada kata sayang.. tiada ucapan rindu...
masih lama lagikah aku perlu dihukum sedemikian?
aku amat merindui dia.. suara dia.. panggilan manja dari dia...

Terasa rindu aku pada kegembiraan...
terasa sedih aku pada kerinduan ni...

acap kali aku memohon maaf dari dia..
tp mungkin semuanya tak kan kembali seperti dulu??

Dear Dairy,

sampaikan pada nya yang aku rindukan dia...
tapi dalam masa yang sama..aku keliru....
aku tak nak susahkan dia lagi...

aku perlu berpijak dibumi yang nyata...
aku perlu terima semua ni.. walaupun berat..

teramat aku sygkan dia...
tapi aku tak nampak kemana arah akhirnya kami nanti...

Ya Allah...
berikan lah hamba Mu ini petunjuk....

aku tak ingin 2 tahun itu sia2 saja tanpa ada improvement...
ia bukan 1 jangka masa yang pendek... sepanjang waktu itu hanya nama dia dalam hati aku..
cuma skali khilaf aku pada dia...sbgai manusia biasa..aku tak lari dari melakukan kesilapan..
dan kesilapan itu berpunca dari dendam aku kpada insan yang bernama lelaki jugak....

pelik... berdendam dgn lelaki tapi bercinta pn dengan lelaki jugak....
hurmmm tah lah.... aku harus padamkan api dendam aku kalau tak..
akhirnya akan membakar diri aku sndiri....

~ ingin aku akhiri semua ini dgn menjadi yang halal pada mu -MIF ~

No comments:

Post a Comment

surat-surat untuk ku... hihi