Search This Blog

Apr 24, 2011

Today's mood: NAK MARAH !



Dear Dairy,

oke... sukacita memaklumkan... hari ni..aku rasa ...cam nak marah org...
cam nak patah kan tengkuk org....
cam nak bunuh org pn ada gak...
mujur msia ni ada undang2 je...
kalau tak dah lama aku lancar kan serangan misil aku kat org yang aku geram neh...

Dear Dairy,
nape aku marah sgt??? hahahahhaah sebab...sebab aku marah laaa...sebab aku rasa cam hampeh....tp aku tak boleh nak lepas kan kemarahan aku ni pada sesape.....
aku marah tp tak dapat nak luahkan kat sape.... just mampu tulis lam neh jew.... tu je yang mampu....

arrggghhhhhhhhhhhhhhhhhhh aku benci diri aku sndiri...i hate myself... aku benci aku benci aku benciiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku benci diri aku sebab terlalu mudah percayakan dan sayangkan org... aku benci...i hate myself!

1 comment:

surat-surat untuk ku... hihi