Search This Blog

Apr 18, 2011

sakit lagi..hurmmm

bila badan mula rasa sakit2 ..tak selesa..mula lah malas nak buat keje...
rasa camnak rilex kat umah je.... tp keje bertimbun...
xkan nak MC plak kot..dah byk kali MC.. hurmmm....

tuk org cam aku...apa lagi choice yang aku ada selain terpaksa hadap gak keje walau dlm kadaan yang x sihat...
tp aku rasa org lain pn ada gak camtu kot..bukan aku sorg (kang org kate aku ni poyo lak nk tnjuk workaholic) hurmmm...
tp wat choice do i have??? have to kan sbb dh tanggungjawab... demam tu cam dah bese bagi aku...
tp xkan lah nk wat MC pn cam dah bese..xpasal2 kena sack sbb slalu MC lak...
workplace aku skarang dah ckup baek dah susah nk cari keje cam neh kot skrg...
haizzzz ter paksa lah...

antibodi aku pn bukan nye kuat sgt.. camno nak buek pn xtaw...
supliment food aku amik..vitamin aku amik... sayur..ermm sayur tu kadang2 jela hehehe...
tp org kata kalo kite sakit ni.. Tuhan nak uji kita... nk hapus kan dosa2 kecil... Ya Allah.. aku terima ujian Mu ini dgn redha...

malas nak nulis pjg lebar... hurmmm get well soon to me~ :(

No comments:

Post a Comment

surat-surat untuk ku... hihi