Search This Blog

Feb 16, 2011

Maulidur rasul...

Selawat ke atas junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W
Sallallahu Ala Muhammad
Sallallahu Alay Wassalam
Sallallahu Ala Muhammad
Sallallahu Alay Wassalam

Semalam bertarikhkan 15 Feb 2011 umat islam menyambut maulidur rasul buat kesekian kali nya.. hati sayu sebak bila mendengar zikir selawat dilantunkan diradio2 dan tv... makin sayu bila sendiri berzikir....Sebaik2 manusia adalah Rasulullah saw...


~ maka smlm, ramai yg join perarakan maulidur rasul..di seluruh msia... kelantan pn ada gak..melaka..n negeri2 lain..ermm nape aku sebut melaka? sebb kat melaka kan ada my incik Fuzi... hari ahad lepas dia dah bgtaw aku yang ada perarakan akn berlansung pd hari maulud nti... so aku take note la....
ermm... mmg pd hari tersebut dia terpaksa bangon awal...kul 6 dah bgn siap2... sian dia.. aku bgn awl jgk tuk kejutkan dia..tkt nti terlewat plak...
sepjg hari semalam..mmg dia agak bz la..aku pn paham...

ermm ape lagi nk tulis ek?ermm tahla... takt nie jelah...
signing off

~qunazryn~

No comments:

Post a Comment

surat-surat untuk ku... hihi