Search This Blog

Oct 12, 2010

Tentang Dirimu

Bak kate owg... dari air muka..kite blh kenal pasti sikap seseorg tu macam mana...tp betul ke tanggapan kite?pape pn... xperlu kite menilai seseorg dari paras rupa... yg penting hati mereka....

Sayang, dari raut wajah yang tenang, tersirat seribu makna.... kalau diizinkan Allah...aku ingin menatap wajah mu hingga hujung nyawa ku... dan jika aku bkn insan terpilih itu... ku harap... dgn wajah mu yg tenang itu...dapat membahagiakan seorg wanita walau bukan aku....

Bkn penilaian..tp sekadar pendapat...aku stuju dgn pndapat abg joe...
Joe Black : dia memang pemalu...neves bila ckp dgn pompuan...kalau mi terus paksa dia..nnt dia semput...kena masuk oksigen..tp tkpe sbb dia mmg pemalu dgn pompuan...mungkin dia ingat mi pun sama..pemalu...suka mkn budu...erk..
October 6 at 3:24pm · Comment


Abg Joe mgkin 80-90% betul...tp semuanye ku serah pd yg Maha Esa..
Cukup lah aku dapat curahkan sepenuh kasih syg sepnuhnye untuk dia...

Dan dia ialah.... hanya Dia yg tahu :)

Sekian.

No comments:

Post a Comment

surat-surat untuk ku... hihi