Search This Blog

Jul 21, 2010

Jangan pernah berubah, Moody..




these two three days..felt so not well... hurmm ada je yg x kena... bkn dari aku...tp dari owg lain...
tahla.. aku pn xtaw asal aku cepat marah cepat terasa lately....
disebabkan aku byk tekanan ke??? atau sbb tlalu byk msalah lam pale aku nie.... ????
dah xlarat aku pikir.... tiap kali aku pikir... tiap kali tu jugak la aku hangin....

hurmmmm..aku slalu tnya.. kenapa manusia cepat brubah?? nape manusia berubah?? berubah kearah kebaikan xpe... tp kalo kearah keburukan???? xke naye owg disekeliling beliau??? hurmm....nk kate aku brubah...berubah kah aku??hurmm...

arrrggghhhhhhhhhhhhhhhh tension....

nape ekk??? asal aku ada sumtin je...owg len mesti dtg kacau....asal aku happy...mesti ada yg x puas hati...mesti ada parasit yg kacau... xpenah ke dorg terpikir tuk tidak kacau tepi kain owg??? xdekeje lain kew??????


........berbalik pada niat asal aku nulis nie.... sbb aku sedey yg amat...sedey gile... owg yg aku syg...cam dah ignore aku.... cam dah xmcm dulu.... sedey...sedey sgt2.... xsangka aku akn rasa camnie balik.... xsangka aku akan nangis balik.... xsangka aku akan rase sakit balik... btl ke apa yg aku rasa nie??? atau jst prasaan aku je?? sedey.... bila rase diri ni x penting lagi...




~BILA CINTA~
Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu
dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku
hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Ternyata memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu…Dalam harapan


............biarlahku simpan.............
tika hatiku kosong..kau hadir memenuhinya..
tika hatiku penuh dgn sygmu..kau kian menjauhi...
mudah menyayangi tapi sukar disayangi..
mudah menerima...tapi sukar diterima...

hati meraung namun bicara ku terkunci...
hati menangis namun senyum ku ria..

bukan lakonan..
cume hanya..demin kebahagian...
insan yg hadir dlm hidupku..
insan yg tercinta...
~ cukup kau tahu..hanya engkau dihatiku...dulu..kini..dan akan datang.... jangan pernah berubah......

No comments:

Post a Comment

surat-surat untuk ku... hihi