Search This Blog

Jul 28, 2010

pendam sendirian

mulai ari ni... apa yang aku rasa...aku tak nak lagi luahkan kat sapa2.....
aku akan pendam sorg2...
aku xnak susahkan sape2...
bia aku pendam n simpan sorg2...
aku akan cuba..usaha... untuk pendam segala2 pd diri aku sendiri...
apa yg aku rasa... hanya aku je yg akan tawu...
xtaw la samada susah ataw senang tok berbuat demikian...
tp aku akan cube....
aku bukan siapa2 yang penting bg siapa2...

Jul 25, 2010

my New Daddy

hihihi arini aku terlebey riang kot..huhu da lama x riang2 cmnie..hahaha...
tadi masuk opis... aku onkan fb.. pastu coment yg mana patut... then aku coment kat abg joe.,..pastu kan..tetibe lam pale aku terlintas nk request abg joe jadik FATHER...hahahaha
mula2 aku sent request dulu..then baru aku ckp kat abg joe..hikhikhik....


Mimi - Servex KB says:
abgggggggggggg
nti tgk home
Joe Black says:
Mimi - Servex KB says:
ada requesttt
pat patttt
Joe Black says:
erk
ok
Mimi - Servex KB says:
hihihihihi
Joe Black says:
erk
yg mana?
yg dasat?
Mimi - Servex KB says:
mukaaannnnnnnnn
yg requesttt
kat home
tgk laaa
huk3
Joe Black says:
erk
ok2
erkkkkkkkkkkkkkkkkkk
father>???????????????????????????
erkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
nape???????????????????
Mimi - Servex KB says:
hahhaha a'aaa
Joe Black says:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.....
Mimi - Servex KB says:
nak nak...
Joe Black says:
erk
nape?
mothernya sapa?
erkk
Mimi - Servex KB says:
mother nye...ibu tumpang kot..hahahha xtaw capew
Joe Black says:
erkk
ok2
mothernya sd
huhu
Mimi - Servex KB says:
ngeeee sd..,tp mi lom add sd..hik3
Joe Black says:
hhu
gi la add
dia suka mi



hehheehhe abg joe dah jadik daddy joe...xpun papa joe..hahahah i loiikeee~~!!!

Jul 21, 2010

Jangan pernah berubah, Moody..




these two three days..felt so not well... hurmm ada je yg x kena... bkn dari aku...tp dari owg lain...
tahla.. aku pn xtaw asal aku cepat marah cepat terasa lately....
disebabkan aku byk tekanan ke??? atau sbb tlalu byk msalah lam pale aku nie.... ????
dah xlarat aku pikir.... tiap kali aku pikir... tiap kali tu jugak la aku hangin....

hurmmmm..aku slalu tnya.. kenapa manusia cepat brubah?? nape manusia berubah?? berubah kearah kebaikan xpe... tp kalo kearah keburukan???? xke naye owg disekeliling beliau??? hurmm....nk kate aku brubah...berubah kah aku??hurmm...

arrrggghhhhhhhhhhhhhhhh tension....

nape ekk??? asal aku ada sumtin je...owg len mesti dtg kacau....asal aku happy...mesti ada yg x puas hati...mesti ada parasit yg kacau... xpenah ke dorg terpikir tuk tidak kacau tepi kain owg??? xdekeje lain kew??????


........berbalik pada niat asal aku nulis nie.... sbb aku sedey yg amat...sedey gile... owg yg aku syg...cam dah ignore aku.... cam dah xmcm dulu.... sedey...sedey sgt2.... xsangka aku akn rasa camnie balik.... xsangka aku akan nangis balik.... xsangka aku akan rase sakit balik... btl ke apa yg aku rasa nie??? atau jst prasaan aku je?? sedey.... bila rase diri ni x penting lagi...




~BILA CINTA~
Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu
dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku
hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Ternyata memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu…Dalam harapan


............biarlahku simpan.............
tika hatiku kosong..kau hadir memenuhinya..
tika hatiku penuh dgn sygmu..kau kian menjauhi...
mudah menyayangi tapi sukar disayangi..
mudah menerima...tapi sukar diterima...

hati meraung namun bicara ku terkunci...
hati menangis namun senyum ku ria..

bukan lakonan..
cume hanya..demin kebahagian...
insan yg hadir dlm hidupku..
insan yg tercinta...
~ cukup kau tahu..hanya engkau dihatiku...dulu..kini..dan akan datang.... jangan pernah berubah......