Search This Blog

May 26, 2010

Abang kepada Adik


kata2 hikmat dri abg aku ,joe faisal...
akn aku jadikan panduan in facing tis life...thanks abg...
Mi hargai sangt2...


Joe Black says:
Джо Блэк gado2 dlm bercinta bukan perlu..tp mmg dah jadi asam garam dlm bercinta...utk mengelakkanya kena ada sikap tolak ansur..saling memahami...jujur...toleransi...mempunyai perasaan cinta yg mendalam..pandai jaga hati pasangan kita agar dia tak mudah terasa...pandai menjaga limit kita dlm pergaulan dgn kawan dari berlainan jantina....sedia terima segala kekurangan pasangan kita juga..ber
bercinta tu sepatutnya makin hari makin sayang...makin tk bole lupakan dia...cemburu kena ada pada setiap lelaki terhadap pasangan nya kerana cemburu itu adalah lawan kepada dayus...lelaki dayus diharamkan syurga keatasnya...kalau masa tgh becinta makin benci...makin gadoh...lebih baik cari org lain je...


~ apa yg aku blh amik sbg panduan..aku kan amik..n aku taw..kdg2 abg aku bg nsihat dlm ayat2 sinis dia..hehehhee tp aku paham...n aku trima...thanks bro...


Joe Black says:
haha
mmg
kena jujur mi
saling mempercayai
kalau kita je jujur tp dia tk....tk bole juga
ada cara nak tau kejujuran org
lagi satu
biasanya Tuhan akan tunjukkan kat kita kalau dia tk jujur
kena selalu berdoa pada Allah semoga dimudah kan dlm setiap pekerjaan yg kita lakukan termasuk semasa bercinta
minta petunjuk dan hidayah juga dlm setiap pekerjaan kita
biasanya tk lama...Tuhan akan tunjukan semuanya kalau dia tk jujur


~ Definately right.... ape2 pn.. aku akn buat yg terbaik..xde menda untuk aku sembunyi kan.. demi msa depan aku.... aku beri spnuh nye kepecayaan pd dia.. :P ngeeee



Joe Black says:
mi jgn risau...kalau kita jujur...Tuhan akan balas kejujuran kita..
lelaki baik utk pompuan baik dan sebaliknya
tp mmg...dlm hati tak siapa yg tau
cuma kita bole berdoa je pasangan kite jujur kat
dan kita kena bersangka baik
dan jgn ragu2 kat psngan kite..


~ InsyaAllah.... sume nye ttg +ve issue... aku hormati dan pcaya pd dia..


Banyak yg abg aku dah nshat aku... scara lansung ataupn scara sinis die.. hehehehehe tp aku slesa ngan nasihat2 abg joe..ngeeeee~ dh paham.. .ada yg aku ikut..n ada yg aku dgr jew..hahahahahaha sbb kdg2.. masuk tinge knan..kuar tinge kiri... sowey ek abg..hahahaha
Thank so much once again... love ya bro...

semoga mi kekal jd adik abg smpai bila~ngeee amin

May 25, 2010

25 May 2010

jiwa kacau... bosan... sedih... hurghhhhhhhhh~!!!!! wat happen actly huh???? cant understand tis~! damn messed up~!






huuhhhhhhhh!!!!!!!
dislike today~!!!
feel want to cry ouhhh :'(


damned!!!!

May 20, 2010

Paranoid kah?


Paranoia is a thought process heavily influenced by anxiety or fear... often to da point of irrationality and delusion... paranoid thinking typically includes persecutory beliefs concerning a perceived threat towards oneself. Historically, this characterization was used to describe any delusional state...

well tu la mksd paranoia.. then the question is... am i being paranoid of under certain circumstances? i think i am... im so scare of losing people that i love... n im afraid being alone...
how can i stop this feelin bfore it ruins me...

help me...help me~~~~!!!!

apo nok jadi niee.....

dah lama aku x updating my blog nie...hurmmmm
arini sume serba xkena... xtaw la nape...
letih rase... xleh ke 1 ari tu..bjalan ngan smooth jew?

ape tah yg aku nk mlalut kat sini... idea pn xde dow...
hmm...tp jiwa aku kacau...

xper la...beralih pada next post la plak..

papai~